2010-09-04
 00:38:40

BAD!

Fy fan vad bad uppdatering, hehe. Har bara inte kunnat/hunnit... eller kanske ska säga "orkat" haha.
Kort samanfattning:
Måndag- Skola, ingen träning
Tisdag- Skola, träning
Onsdag- Ingen skola, bara OS dag med klassen (fridrott), sen träning
Torsdag- Skola, sen Hannas place! Ingen träning
Idag- Skola, sen träniiing :)

Nu sitter jag och gör typ ingenting, förutom att lyssna på när min syster sjunger singstar med sara och killar ;).. man får för fan vara berädd på att hålla för örorna ibland :) haha!
Nu ska jag droga cola, för att hålla mig vaken. Pööwss! ♥


Saknar tiderna med er bruudzen, ni kommer alltid att finnas i mitt liv!



Släng en kommentar här:

Vad heter du? Spara info om dig?

Vart kan jag nå dig? (publiceras inte!)

Din blogg/hemsida?

Ordet är ditt sweetee: