2010-09-23
 18:26:18

Uppdatering, jo tack. Jag vet.

Jag vandrar runt, jag vet inte var jag hör hemma. Hej, ännu en resa in till stan, eeh vad fan ska den leda till. Alltför länge har jag varit natt korpen, så många vackra människor i centrala Köpenhamn. Jag ser en siluett, så försvinner du omedelbart. Var är du nu, var är du nu. Välgörenhets samtal nu ikväll, du ringer. Det är ...för mycket ljud, inte kan höra dig, uuhu..

Välgörenhets samtal nu ikväll, du ringer, jag hitta dig, jag ser dig för mig även om jag inte vet ditt namn. Jag uppmanar er, jag uppmanar er. Ja, jag uppmanar er, uppmanar jag er. Ja, Jag uppmanar er, jag uppmanar er. Ja, jag uppmanar er, uppmanar jag er.
Står här igen, och bränner mina pengar bort. Jag ser du ut i mängden, och skepparen har bara ett hjärtslag. Allt förlänge jag har varit en natt korp, så många vackra människor i centrala Köpenhamn. Jag ser en siluett, så försvinner du omedelbart. Var är du nu, var är du nu.

Välgörenhets samtal nu ikväll, du ringer. Det är ...
för mycket ljud, inte kan höra dig, uuhu..

Välgörenhets samtal nu ikväll, du ringer, jag hitta dig, jag ser dig för mig även om jag inte vet ditt namn. Jag uppmanar er, jag uppmanar er. Ja, jag uppmanar er, uppmanar jag er. Alltför länge har jag varit natt korpen. Jag ser en siluett, så försvinner du omedelbart. Var är du nu, var är du nu.

Jag uppmanar er, jag uppmanar er. Ja, jag uppmanar er. Jag uppmanar. Ja, jag uppmanar er, jag uppmanar er. Ja, jag uppmanar er. Jag uppmanar er. Ja, jag uppmanar, uppmanar. Ja, jag uppmanar er. ja, jag uppmanar, uppmanar. Ja, jag uppmanar er.





Tre bilder från "spion/bus kvällen" från övernattningen som va toppen grym!
Minnen med er finns. Ni betyyyyyyder. Nu äre bara att tagga till till första truppligan i Oktober.
Vi är bara så otroligt grymma. MY LITTLE PONNY!!



Puss på kinden! ♥



Släng en kommentar här:

Vad heter du? Spara info om dig?

Vart kan jag nå dig? (publiceras inte!)

Din blogg/hemsida?

Ordet är ditt sweetee: