2010-09-15
 20:23:25

Träning+ träning.

Hemma från en toppen tränig med brudarna, jag säger bara.. om Emilia Ivarsson va sjukt nöjd så borde vi vara dubbelt så nöjda! Bra kämpat tjejer. Helgen kommer bli grym, ses i Jakan klockan fem!!!

Träningen igår gick också sjukt bra, vi är grymma asså!
Jag själv körde frammåt, vilket jag typ inte kört på ett halv år.
Plus att jag fick ju till och med till några överslag och tzucka tryck!! ;)

BTW: Glöm inte SVARTA kläder tjejer!!!!
Haha, puss på magen ♥

-


17 år och ung mamma
PUBLICERAT: 2010-09-19, 13:59:59 | URL: http://paulinagavelin.blogg.se/

fin blogg :)

har en frågestund i bloggen , är det något du undrar så ställ gärna en liten fråga :)


tobbs
PUBLICERAT: 2010-09-21, 23:57:50 | URL: http://tobbs.se

fin blogg :) läs gärna min blogg snart en flytt till wordpress och jonatan wiik's bloggnätverk! :)



Släng en kommentar här:

Vad heter du? Spara info om dig?

Vart kan jag nå dig? (publiceras inte!)

Din blogg/hemsida?

Ordet är ditt sweetee: